REGULAMIN PRZYZNAWANIA RANG NA FORUM "SICZ BANITÓW"
1. Użytkownicy Forum po rejestracji mogą otrzymać rangę zwyczajną, rangę nadzwyczajną bądź rangę opiekuńczą.
2. Rangi zwyczajne zależą od liczby napisanych i opublikowanych postów, zgodnie z poniższym zestawieniem, i są nadawane automatycznie:
do 25 postów - PRZYBYSZ
26-100 postów - ADEPT
101-200 postów - AKTYWNY
201-500 postów - BYWALEC
501-1000 postów - DOMOWNIK
1001-2000 postów - BANITA
od 2001 postów - BANITA SICZOWY
3. Rangi nadzwyczajne są przyznawane przez Moderatorów bądź Administratora na podstawie zgłoszeń użytkowników, po dokonaniu weryfikacji tych zgłoszeń odnośnie do zasadności przyznania proponowanej rangi.
Na forum można otrzymać następujące rangi nadzwyczajne:
KUCHMISTRZ SICZY - za opracowywanie i dzielenie się doskonałymi przepisami lub pomysłami na coś pysznego, a także za pomoc w sprawach kulinarnych,
DUMA SICZY - za nadzwyczajne wyniki w stosowaniu diety, okazujące się nie tylko liczbą zgubionych kilogramów, ale również konsekwencją, uporem i starannością w stosowaniu diety,
EKSPERT SICZY - za imponujący zasób wiedzy pomocnej w diecie i nie tylko, jak również za gotowość do dzielenia się nią z pozostałymi użytkownikami,
ANIOŁ SICZY - za pomoc na życiowych zakrętach, za wyciąganie za uszy w trudnych chwilach i ustawianie do pionu w chwilach zwątpienia,
ORTODOKS SICZY - za głęboką i wnikliwą znajomość zasad diety Dukana, za ich niezłomne stosowanie oraz za precyzyjne ich wyjaśnianie.
OSOBOWOŚĆ SICZY - za niespotykany kształt charakteru, wiedzę połączoną z silną wolą oraz umiejętność przekonywania użytkowników do zmiany stylu życia poprzez własny przykład.
4. Do rang opiekuńczych należą:
ADMINISTRATOR - sprawuje opiekę nad Forum i jego użytkownikami, rozwija je i ulepsza. Nadaje rangę MODERATOROM. Wszelkie decyzje ADMINISTRATORA nie podlegają dyskusjom i obowiązują wszystkich korzystających z forum, niezależnie od ich statusu.
MODERATOR - utrzymuje porządek na Forum, reaguje na przypadki łamania Regulaminu. Jako osoba o dużej wiedzy i autorytecie, bierze aktywny udział w rozwijaniu strony merytorycznej Forum. Ma władzę m.in. udzielania ostrzeżeń, a w sytuacjach wskazanych w Regulaminie - również i trwałego zablokowania konta użytkownika.
5. Przyznanie rangi nadzwyczajnej lub opiekuńczej wyłącza wyświetlanie rangi zwyczajnej. Posiadanie rangi opiekuńczej wyklucza możliwość uzyskania rangi nadzwyczajnej.
6. Przyznanie rangi nadzwyczajnej odbywa się w następujący sposób:
6.1. Użytkownicy zgłaszają kandydata, starannie uzasadniając zgłoszenie. Zgłoszenie kandydatury jeszcze nie istniejącej odbywa się poprzez założenie wątku w dziale Wydział organizacyjny/Rangi na forum. Poparcie kandydatury już istniejącej odbywa się poprzez stosowny wpis w wątku promującym danego kandydata.
6.2. Zgłoszenie powinno w szczególności zawierać: a) proponowaną do nadania rangę, b) uzasadnienie zgłoszenia. W tytule wątku należy podać nick kandydata oraz nazwę proponowanej rangi.
6.3. Warunkiem nadania rangi jest uzyskanie co najmniej dziesięciu zgłoszeń od różnych użytkowników.
6.4. Zgłoszenia są weryfikowane przez Moderatora lub Administratora. Ostateczna decyzja o nadaniu rangi należy do Moderatora lub Administratora.
6.5. Po podjęciu decyzji o przyznaniu lub nieprzyznaniu rangi Moderator lub Administrator zamyka wątek danego kandydata.
7. Użytkownik może otrzymać kilka różnych rang nadzwyczajnych. W takim przypadku on sam decyduje, która ma być wyświetlana przy jego nicku.
8. Nadanie rangi Moderatora należy wyłącznie do Administratora bądź Właściciela Forum.
9. Nadanie rangi Administratora jest wyłączną kompetencją Właściciela Forum.
10. Użytkownicy mogą zaproponować dodatkowe rangi, jednak decyzja o ich zatwierdzeniu należy do Administratora, który przy podejmowaniu decyzji będzie się kierował potrzebą zachowania porządku i przejrzystości na Forum.
11. Regulamin nadawania rang wchodzi w życie z dniem publikacji.
12. Regulamin nadawania rang może ulegać zmianom.