• Reklama

Trening siłowy – czy nie zrobię sobie krzywdy hantlami?

Ułatwia spalanie kalorii, modeluje sylwetkę, daje endorfinowego kopa... 3 x 1 godzinka sportu w tygodniu - i człowiek czuje, że żyje!

Trening siłowy – czy nie zrobię sobie krzywdy hantlami?

Postprzez Gosiasamosia » lutego 22nd, 2014, 10:45 am

Cokolwiek myślisz, że wiesz na temat ćwiczeń z obciążeniem - zapomnij o tym na chwilę. Jakakolwiek byłaby Twoja kondycja, wymiary czy wiek - doczytaj do końca.

Pierwsze prawo siły mówi, że jest ona umiejętnością, którą można zdobyć/szlifować/pogłębiać. Ergo - jeżeli jesteś słabą kobietką, wiedz, że możesz być silną kobietą bez sterydów.

Drugie - posiadanie mięśni, to nie to samo co bycie silnym. Ergo - nie bój się, że "spuchniesz". Jetseś gruba, gdy masz za dużo tłuszczu - a nie sily.

Trzecie - praca nad Siłą, to praca nad kondycją całego ciała. Ergo, nie utożsamiaj tego z "pompowaniem" siebie w wyizolowanych strefach ciała (np. bicepsach).

Czwarte - dysponowanie faktyczną siłą fizyczną przydaje się nie tylko przy odkręcaniu słoików ;)

I piąte - Siła jest Sexy

Jeżeli dorwałaś się do "ciężarków" każdy pół, a nawet 1kg to sobie odpuść. Jeżeli 3kg wolnego (czyli nie na maszynie) obciążenia jawią Ci się jako szaleństwa, a 5kg jako "idę stąd" - to zastanów się, czy Twoje 3 godziny w centrum handlowym nie brzmią analogicznie dla dowolnego heteroseksualnego mężczyzny :mrgreen: .

Ostatnie: czy wiesz z czego chudniesz podczas pierwszych tygodni diety-cud? Nie z tłuszczu. Wchodząc na wagę i widząc 4kg mniej - wiedz, że właśnie pozbawiłaś się mięśni. Tłuszcz został, sorry :prdn: Reklama magicznych tabletek, magicznych kremów czy magicznych proszków Ci tego nie powie.

źródło: http://powerworkout.blog.pl/
ĆWICZENIA
Obrazek

IV faza od 24 stycznia 2011
Avatar użytkownika
Gosiasamosia

BANITA SICZOWY
 
Posty: 12112
Dołączył(a): czerwca 15th, 2011, 9:28 pm

Powrót do Sport, sport, SPORT..!

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron